close
تبلیغات در اینترنت
متال موسیقی اعتراض

ضد شیطان
متال موسیقی اعتراض دانشی که در راستای اهداف فراماسونی و توسط بهترین دانشمندان وابسته به این تشکیلات و حمایت های مالی بی پایان تولید می شد، نارضایتی از وضعیت تمدن لیبرال – سرمایه داری را به خوبی پیش بینی کرده بود و بر اساس نظریات تولید شده در این مجموعه ها مطالعات عصر آکواریوس به سفارش مؤسسه تاویستاک و سرپرستی ویلیس هارمون آغاز شد. عصر آکواریوس شرایطی را ایجاد می کرد که سازمان های سرّی می توانستند آمال و آرزوهای خود را در وضعیت آشوب ناک و بحرانی بر مردم تحمیل کنند. از این رو با راه انداختن شورش های…
قالب وبلاگ
تبلیغات
Rozblog.com رز بلاگ - متفاوت ترين سرويس سایت ساز
درباره ي سايت


این سایت جهت افزایش اطلاعات دینی و فراگیری نماد ها و علامات فراماسونری و توضیحاتی از این قبیل می باشد. این وب از شما دوست عزیز در خواست دارد تا با اسال نظرات یا لینک های خود این مطالب را گسترده تر نمایید. باتشکر. afmb-33
موضوعات سايت
تاریخچه
تعریف
انواع شیطان پرستی
زمینه های پیدایش شیطان پرستی
شیطان در ادیان دیگر
مراحل ورود به شیطان پرستی
موسیقی و شیطان پرستی
کابالا
نقد فیلم ، بازی و برنامه کودک های شیطان پرستی
اعداد و نماد های شیطان پرستی
تصاوير
اطلاعیه
محرم
نويسندگان
Anti FreeMasonary ارسالی: 211
Anti FreeMasonary ارسالی: 0
پیغام مدیر سایت
سلام دوست من به سایت ضد شیطان خوش آمدید لطفا برای استفاده از تمامی امکانات

دانلود فایل , شرکت در انجمن و گفتگو با سایر اعضا در سایت ثبت نام کنید







پیغام مدیر سایت

جهت استفاده بهتر از مطالب سايت حتما فايل فونت هاي سايت را باحجم 244kb دانلود نموده و سپس مجدداً راه اندازي كنيد.


مديريت سايت برادران ضد فراماسونري


نظر از جمله عوامل مهم در اين سايت مي باشد.شما مي توانيد با نظراتتان ما را در جهت حفظ بيشتر و ارتقاء سايت ياري نمايد.
انجمن

برای ورود به  انجمن وبلاگ برادران ضد فراماسونري بر روی بنر زیر کلیک کنید.

اميد وارم لحظات خوبي را داشته باشيد.  

ورود به انجمن

متال موسیقی اعتراض

دانشی که در راستای اهداف فراماسونی و توسط بهترین دانشمندان وابسته به این تشکیلات و حمایت های مالی بی پایان تولید می شد، نارضایتی از وضعیت تمدن لیبرال سرمایه داری را به خوبی پیش بینی کرده بود و بر اساس نظریات تولید شده در این مجموعه ها مطالعات عصر آکواریوس به سفارش مؤسسه تاویستاک و سرپرستی ویلیس هارمون آغاز شد.

عصر آکواریوس شرایطی را ایجاد می کرد که سازمان های سرّی می توانستند آمال و آرزوهای خود را در وضعیت آشوب ناک و بحرانی بر مردم تحمیل کنند. از این رو با راه انداختن شورش های خیابانی توسط دانشجویان و استفاده از موسیقی راک-متال، تبلیغات و رسانه های فراگیر نقشه های خود را اجرا کردند.

در دهه ۱۹۵۰ موسیقی بلوز که نغمه های آفریقایی را به اجرا می گذاشت طرفداران زیادی پیدا کرد. در همان سالها، الویس پریس با ترکیب بلوز و موسیقی مردم پسند )پاپ( سبک راک اندرول را ابداع کرد. این موسیقی تاحدودی تند و خشن بود و در دهه ۱۹۶۰ به دنبال اعتراضات فراگیر دانشجویان در آمریکا و اروپا به طور خاص مورد استفاده جوانان قرار گرفت و سبک موسیقی خشن تری به نام هوی متال از دل آن بیرون آمد.موسیقی متال به دانشجویان معترض عرضه شد و مورد استقبال گسترده قرار گرفت. به جهت برخی از ویژگی های روانشناختی، اقتصادی و اجتماعی، دانشجویان بهترین عامل تابع برای پیشبرد یک ایدئولوژی هستند.و در طرح عصر آکواریوس نقش اول روی صحنه برای آنها نوشته شد. جوانان دهه ۱۹۶۰ کسانی بودند که دوران کودکی خود را با تحمل پیامدهای ناگوار جنگ جهانی دوم از سر گذرانده بودند و از کاستی ها و ناکامی های تمدن سرمایه داری رنج می بردند.این حرکت که در ابتدا از آمریکا و برای اعتراض به جنگ ویتنام آغاز شد و سپس اروپا را در بر گرفت، آرمان های بسیار خوبی داشت ولی از شیوه های درستی استفاده نمی کرد. آرمان های آنها که در شعارهای شان منعکس بود عبارت بودند از: ضد جنگ: محبت بورزیم، جنگ نکنیم، بهبود روابط انسانی: به هم عشق بورزیم، اعتدال در مسائل اخلاقی دانشگاه نقش خود را در احیا و جان بخشی به انرژی های فکری و اخلاقی مورد نیاز جامعه تشخیص نمی دهد.، انتقاد به سیاست: زنده باد دموکراسی مستقیم، معنویت خواهی: هر روز در زندگی خود سفر کنید و

اما خود این جنبش بر خلاف شعارها و آرمان هایش از خشونت و شیوه های غیر اخلاقی استفاده می کرد. این گزینش نادرست روش ها به عوامل ایجاد و هدایت این جنبش ها مربوط می شد. تا به این ترتیب هم آرمان ها و ارزش های متعالی انسانی را ضایع و بی آبرو کنند و هم با تشدید و ناهنجار کردن بحران ایجاد شده برای جهت دهی به افکار عمومی بهره جویند.در جنبش های دانشجویی دهه شصت و از آن به بعد موسیقی متال به عنوان موسیقی اعتراض مورد استقبال جوانان قرار گرفت. شاخصه هوی متال استفاده از گیتار الکتریکی بود و خشونت هر چه بیشتر در اجرا و بی ادبی در مضامین را به نمایش می گذاشت. اولین گروه های سبک متال فرانک زاپ، کیْنکْس و بلک سبث هستند، که از نیمه دهه ۱۹۶۰کار خود را آغاز کردند. بعد از آن از هر گوشه گروهی کوچک و پنج، شش نفره سر بلند کرد و موج تازه در دنیای موسیقی فراگیر شد.در سالهای اول پیدایش این جنبش ها و استفاده از موسیقی متال، در واقع آرمان ها و ارزش های والای انسانی که می توانست به فروپاشی نظام سلطه گر سرمایه داری و فریب بزرگ لیبرالدموکراسی برسد، کاملاً زشت جلوه داده شد و این شعارها و آرمان ها با حماقت، ناپختگی، شورش و خشونت همراه گردید. در آن سال ها تقریباً تمامی اشعار و ترانه های آن دارای خمیر مایه اعتراض آمیز بر ضد جنگ و عشرت طلبی و سلطه سیاسی- اجتماعی بود. ترانه ها برای مبارزه با مدرنیته مصنوعی و سلطه تجاری، و بیان رنج های جوامع در جهان سوم سروده می شد. قسمتی از اشعار هم مربوط به مسائل معنوی و نکاتی برای بیدار کردن ضمیر درونی انسان ها بود.دست های پنهانی که این نمایش را هدایت می کردند، از نیمه دهه ۱۹۷۰ به بعد هدف دوم، یعنی جهت دهی به افکار ملت ها در شرایط ناامن و بحرانی را دنبال کردند. آنچه باعث مهار این بحران ها شد، طرح ایده شیطان پرستی بود، که به سرچشمه خلاقیت هنری و مهار انرژی جوانان و بازگشت آرامش به جامعه تبدیل گشت. البته ظرفیت های موسیقی متال برای رفتن به سمت شیطان گرایی را نباید ندیده گرفت. اعتراض به نهادهای اجتماعی و برهم زدن نظم، ابراز خشونت و کلمات رکیک در ترانه ها و از همه مهمتر اهانت به مقدسات؛ که شاید علت آن حمایت کلیسا از حکومت ها بود. زیرا در تفکر مسیحی خداوند دین را به کلیسا سپرده و حکومت را به قیصر و از این رو دولت و حکومت نوعی تقدس دارد و بنابه روش مسیح باید رنج را پذیرفت و اعتراض نکرد. با این تعالیم کلیسا، جوانان حق داشتند که زیر بار آن نروند، اما اهانت به مقدسات آنها را در برابر شیطان پرستی نفوذ پذیر کرد.در آن سالها که تازه رسانه های صوتی و تصویری جهان گیر می شد، ستاره های هنری و سبک های تازه در موسیقی و سینما خواسته و ناخواسته مأمور شدند که ارزش ها و اندیشه های نهفته شیطانی را در دنیا آشکار نموده و ترویج کنند. و صد البته این چیزی نبود که جوانان معترض و تحول خواه دهه شصت و یا هنرمندان سبک راک و متال می خواستند. این جهت گیری هایی بود که به طور حساب شده بر آنها تحمیل می شد و خودشان آن را به صورت بهترین راه و یا شاید تنها راه دست یابی به اهداف، انتخاب می کردند. انتخابی ناگزیر و آزادی در رفتن به تنها راه ممکن!

شبکه های تلوزیونی و مطبوعات که در اختیار شرکت های سرمایه داری بودند و با آخرین دستاوردهای پژوهشی در شاخه های علوم اجتماعی، علوم ارتباطات، روانشناسی و جنگ روانی هدایت می شدند، کار خود را برای استفاده از این جوانان در جهت ترویج افکار شیطانی آغاز کردند. در گام نخست کوشیدند تا آنها را در هنجارهای تمدن سرمایه داری جذب و هضم کنند و نیز تأثیر گذاری آنها را بر جامعه افزایش دهند. از این رو پیشنهاد ضبط استودیویی را به این گروه ها دادند تا به واسطه آن بتوانند صدای خود را به گوش افراد بیشتری برسانند. اما این مسأله یک پیامد مهم داشت و آن فروش بالای کاست ها و فیلم های گروه و در نتیجه شهرت و ثروت بود و این به معنای فاصله گرفتن از آرمان ها و جذب شدن به ارزش های نظام سرمایه داری بود. اولین گروه هایی که به موسیقی متال جنبه تجاری بخشیدند و آن را از دیسکوها به استودیو کشاندند و ضبط حرفه ای و فروش رسمی را وارد این نوع موسیقی کردند، گروه های کریم و جیمی هندریکس بودند.آخرین اقدام، تغییر هویت این گروه ها و ستاره هایی بود که به اندازه کافی مشهور و محبوب شده بودند. برای نمونه گروه بلک سبث به عنوان یک گروه موفق و آوانگارد، انگ شیطانی خورد. تنها به این خاطر که با توطئه ای حساب شده افرادی با لباس های سیاه شیطان پرستی که در میهمانی های فراماسونی از آن استفاده می شد و نمادهایی مثل صلیب برعکس یا ستاره پنج پر، که این هم از نمادهای ماسونی است، در اجراهای آنها حاضر می شدند و این صحنه در تصاویری که از برنامه های این گروه می گرفتند، برجسته می شد و در رسانه ها و مطبوعات بازتاب گسترده می یافت.

به دنبال این تبلیغات دروغین مبنی بر شیطانی جلوه دادن گروه بلک سبث و بعدها سایر گروه های متال، خواننده این گروه مایکل آزبورن معروف به اُزی در مصاحبه ای در سال۱۹۷۶ اعلام کرد، ما یک گروه موسیقی هوی متال هستیم و من و بچه ها هرگز به دنبال تفکرات شیطانی نرفته ایم. من فردی مذهبی نیستم اما به آفریننده ام ایمان داردم. بلک سبث هرگز گروهی شیطان پرست نبوده است و من از دیدن بعضی از طرفداران مان که با لباس های سیاه و صورت های رنگ شده و شمعی در دست در سالن کنسرت حضور پیدا می کنند واقعاً می ترسم ما واقعاً آن گونه که آنها می خواهند نیستیم بلکه فقط معترضیم.در اواخر دهه هفتاد این تبلیغات مؤثر واقع شد و گروه های دیگر که دیدند بازار شیطان گرایی داغ است و راه رسیدن به شهرت و ثروت از آن می گذرد، داوطلبانه شیطان پرستی را برگزیدند. در آغاز پذیرش هویت شیطانی از سوی این گروه ها به استفاده از نمادها، سبک، ادبیات و فضای شیطانی محدود می شد، که برای نمونه می توان به گروه های متالیک، منووار و رولینگ استون و حتی خود گروه بلک سبث اشاره کرد که به سبک های اسپیدمتال، ترش متال و پاورمتال روی آوردند. بعد از آن به تدریج گروه ها و افرادی پیدا شدند که آشکارا از شیطان پرستی و حتی حلول شیطان در خودشان سخن گفتند. این روند به پیدایش سبک های بلک متال، دث متال و متال صنعتی کشیده شد و گروه هایی مثل گروه مرلین منسون، دیساید و امپرور به وجود آمدند. و آنتوان لاوی نویسنده انجیل شیطان، مرلین منسون را واعظ اعظم کلیسای شیطان معرفی کرد.در این موسیقی از داد و فریاد و صدای بلند سیستم های پیشرفته صوتی استفاده می شود، ریتم تند و آشفتگی ملودی ها در این سبک که با ذهن و زندگی آشفته انسان امروز هم نوایی دارد، قدرت تفکر، تشخیص و تصمیم گیری را کاهش می دهد. آزمایش ها نشان داده اند که حتی موش ها در مسیرهای مارپیچی آزمایشگاهی وقتی صدای موسیقی راک و متال پخش می شود، توانایی تشخیص مسیر و حرکت را از دست می دهند. حالا تصور کنید که چنین موسیقی مخربی در کنسرت هایش حدود زمانی معمول برای یک کنسرت را می شکند و برای نمونه کنسرتی با نام آنقدر می نوازم تا بمیرید BleedI ll Play Till You سه ساعت اجرا می شود. با این وصف چه مقدار از قدرت تفکر، تشخیص و اراده شخص باقی می ماند که بتواند اعتراضی مؤثر انجام دهد.همچنین همراه شنیدن این موسیقی معمولاً از داروهای روانگردان استفاده می شود که به طور مضاعفی قدرت تفکر و اراده را می کاهد. فرمول قرص هایی نظیر ال.اس.دی، و موادی مثل ماری جوانا در مرکز داروسازی ساندوز سویس توسط شیمیدان برجسته ای به نام آلبرت هُفمَن و با تأمین مالی بانک اس.سی. واربرگ تولید شد و برای اولین بار توسط فیلسوف معروف آلدوس هاکسلی معرفی گردید.(۸) و گروه های راک و متال موفق ترین ترویج دهندگان آن در دنیا هستند. موسسه تحقیقاتی ساندوز و بانک واربرگ شریکان مؤسسه پژوهشی استانفورد هستند که در پروژه دگرگون سازی تصورات آدمی به صورت بخشی از طرح کلان عصر آکواریوس، برنامه ساختن گروه های راک، متال و جهت دهی شیطانی به آنها را آماده کردند. البته در پروژه تسخیر افکار و احساسات نباید نقش ورزش قهرمانی به صورتی که امروزه در دنیا دنبال می شود و کارکردی که برای سرگرم سازی مردم و تحکیم شالوده های سلطه گری دارد، از نظر دور بماند.در اواخر دهه ۱۹۷۰و اوایل دهه ۱۹۸۰ که موسیقی متال از مسیر خود منحرف شده و از آرمان هایش فاصله گرفته بود، هنوز عملیات خنثی سازی ارزش های انسانی در سناریوی دگرگون سازی تصورات آدمی پایان نیافته بود، از این رو جنبش پانک موج تازه ای افکند و به متال رونقی نو بخشید. پانک ها به آرمان ها برگشته بودند و برای اعتراض به تجمل گرایی، مصرف زدگی، سرمایه داری، بی عدالتی و فاصله طبقاتی از زباله ها کفش و لباس پیدا می کردند و می پوشیدند. ظاهر ژولیده، لباس های پاره و بوی لجن ویژگی آنها بود. اما توانستند با شور و هیجان، شعارهای آرمانی که مردم تشنه آن بودند و نیز پوشش تبلیغاتی فوق العاده جایگاه چشم گیری در فرهنگ جوانان پیدا کنند. اما داستان پانک نیز به سرانجام نرسید. پس از مدتی، لباس های پاره و نامرتب که نماد فقر و بی عدالتی بود از سوی شرکت های سرمایه داری که روی تبلیغات آنها سرمایه گذاری کرده بودند، به صورت مدل روز به تولید انبوه رسید و به قیمت گزاف در بهترین بوتیک های نیویورک، لندن، پاریس، بن و سایر شهرهای دنیا به فروش رسید. حتی ادکلن های گران قیمتی با بوی نامطبوع تولید و توزیع شد. به این ترتیب بازی با افکار، هیجانات و ارزش های مردم به صورت یک بازی برای محافل سرّی قدرت های پشت پرده در آمد. و آنها دیدند که می توانند به راحتی به افکار و ارزش های مردم جهت بدهند. از این جا بود که با اطمینان به ترویج علنی تر اندیشه ها و آرمان های شیطانی پرداختند.موسیقی تند، فریاد، خشونت نمایشی و گاهی واقعی )چنانکه سید ویشس، خواننده گروه سکس پیستولز از گروه های موفق پانک همسر خود را کشت و شب بعد دست به خودکشی زد( در کنار رفتار ناهنجار جنسی و استفاده از مواد مخدر و روانگردان و به بازی گرفتن شعارها و آرمان های تحول آفرین، تمام نیروی فکری و جسمی جوانان را به تباهی کشید و قدرت ایستادگی و اعتراض مؤثر و تفکر تحول ساز را از آنها گرفت. شیطانی تر از همه اینکه نه تنها برای این ویران گری هزینه ای نکردند، بلکه از آن برای خود منابع ثروت آفرین ساختند. فروش فیلم ها، در آمدهای حاصل از برنامه های رسانه ای، تولید پوشاک و لوازم آرایشی و زینتی که با نمادها و الیمان های گروه های معروف تولید می شد، سرمایه دارهای پشت صحنه را از ستاره های روی صحنه ثروتمندتر کرد.

مناسب است که به نمونه هایی از ترانه های متال که با ابراز خشونت، فریاد و نعره های دلخراش و صدای بلند خوانده می شود توجه کنیم.

گروه منوو در کاست سلاطین فلزی ترانه فریاد بزنید و بکشید (Haill and kill)

فریاد بزنید، فریاد بزنید، فریاد بزنید و بکشید، فریا بزنید و بکشید

فریاد بزنید، فریاد بزنید، فریاد بزنید و بکشید، فریا بزنید و بکشید

پدرم گرگ بود

من از خویشاوندان مقتول هستم

سوگند خورده ام تا دوباره برخیزم

راهی، مجازات و رنج را با خود خواهم آورد

چکش نفرت، پیمان ماست

قدرت و حکومت با اراده به دست خواهد آمد

با فریاد و کشتن

فریاد بزنید، فریاد بزنید، فریاد بزنید و بکشید، فریا بزنید و بکشید

فریاد بزنید، فریاد بزنید، فریاد بزنید و بکشید، فریا بزنید و بکشید

گوشتشان را بدرید

قلبشان را بسوزانید

بر چشم هایشان خنجر بزنید

به زنهایشان توهین کنید در حالی که می گریند

ترانه نفرت Hatred از آلبوم سوار بر شکوه ۱۹۸۳

من شیطان را تسخیر می کنم، بگذار شیطان نام مرا بداند

پیش بیا، بیا تا با مجازاتی مخوف روبرو شوی

من نحس هستم کسی که نمی میرد

من آتش هستم، درونم نفرت می سوزد

نفرت قدرت من است، زجر و مجازات نفرت، نفرت

با قلبی آکنده از نفرت که خونی تیره در سرتاسر رگهایش جریان دارد

استخوان هایت را خرد می کنم، صورتت را له می کنم

گوشتت را می درم جسمت را نابود می کنم

نمونه دیگری از گروه متالیکا خواندنی است. اشعار این گروه توسط خواننده آن جیمز هتفیلد سروده می شد. جیمز یک فرد دائم الخمر است که به نوشته مجله موسیقی قرن بیستم یک شیطان واقعی با تمایلات منحرف جنسی و یک مصرف کننده پروپا قرص L.S.Dبه حساب می آید. هتفیلد چندبار به اتهام جریحه دار کردن عفت عمومی، به زندان رفته است البته در نظر داشته باشید که جریحه دار کردن عفت عمومی! در آمریکا واقعاً کار مشکلی است!( جیمز، نوازنده گیتار که به کندن دست و پای حیوانات کوچک نظیر گربه و سنجاب در هنگام اجرای کنسرت، شهرت دارد یک بار به جرم قتل شبه عمد نیز محاکمه شده است.

گوش کن، من یک جنازه ام. جنازه ای بی جان

شیطان گرفته است، گرفته است باج اش را

و خالی می کند بر سر ما

من به دام افتاده ام. افتاده ام به دام طلسمش

امشب من می روم؛ من می روم؛ من می روم به جهنّم

نعره بکش مانند یک گرگ

و جادوگری در را به رویت خواهد گشود

بیا به جمع جادوگران و بدل شو به فرزند شیطان

می دانی یگانه لذّتم اکنون، هست شنیدن صدای گریه تو

عشق می ورزم به تماشای مردن تو

و منم اولین تماشاگر تشییع جنازه ات

باید بدرود گویی، چرا که من خواهم خورد ذهن ات را

همه اش در دستانم. له اش کن، خُردش کن.

نگاهش دار عزیزم نگاهش دار خفه شو حالا از من متنفر شو

فقط می گذارم نفس بکشی. هوای من را که تو دریافت می کنی

بعد می بینم که آیا می گذارم مرا دوست داشته باشی

بُکش بکش بُکش بُکش بُکش.

شیطان گرایی در موسیقی راک و متال به تدریج خود را آشکار کرد و آوای خود را به جهان رساند. و بسیاری از گوش ها را تسخیر خود کرد و از این راه به قلب ها راه یافت. امروز موسیقی متال و راک از اتاق خواب تا سالن های ورزشی تمام شهرهای دنیا به گوش می رسد و شما گمان نکنید که مثلاً مکه، کربلا، قم یا مشهد از این حضور کثیف پاک مانده است. این مرحله بالایی از آشکاری نفوذ شیطان در زندگی انسان امروز است؛ که مردم دانسته یا ندانسته با افکار و رفتار و گفتار و صدای شیطان همراه شده و سهم زیادی از زندگی خود را به او اختصاص داده اند. در سالهای اخیر برگزاری جشنواره های متعددی نظیر ووداستاک و اوزی فست برای موسیقی متال برگزار می شود و بعضی از شاخه های متال مثل آلترناتیو متال جشنواره های خاص دارند. گذشته از این ها به منظور شناسایی استعدادها و ادامه روند ستاره سازی و بازی ستاره های موسیقی جشنواره گروه های زیرزمینی از سال ۲۰۰۰ پایه گذاری شده که باعث جذب هر چه بیشتر جوانان به موسیقی شیطانی و شکل گیری این قبیل گروه ها در تمام کشورهای دنیا شده است.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

درباره : موسیقی و شیطان پرستی , متال موسیقی اعتراض ,

نمایش این کد فقط در ادامه مطلب برای قرار کد مورد نظر به ویرایش قالب مراجعه کنید
مطالب مرتبط
برخی از گروههای زیر مجموعه رپ
موسیقی رپ
اعمال منافی عفت
مرلين منسون
دلايل استفاده از موسيقي
روند و روال متاليكا
ارزش‌هاي القايي متاليكا
Death Metal
معرفي چند گروه موسیقی شیطان پرست دنیا
تخریب اموال عمومی

تاریخ : سه شنبه 16 خرداد 1391 نویسنده : Anti FreeMasonary l بازدید : 107

ارسال نظر
نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی


مطالب گذشته
» فکرش را بکن.... »» شنبه 01 تیر 1392
» پیام های اخلاقی عاشورا 4 »» سه شنبه 07 آذر 1391
» پیام های اخلاقی عاشورا 3 »» سه شنبه 07 آذر 1391
» پیام های اخلاقی عاشورا 1 »» سه شنبه 07 آذر 1391
» پیام های اخلاقی عاشورا 2 »» سه شنبه 07 آذر 1391
» پیام های اخلاقی عاشورا »» سه شنبه 07 آذر 1391
» پیام های اعتقادی عاشورا 4 »» سه شنبه 07 آذر 1391
» پیام های اعتقادی عاشورا 5 »» سه شنبه 07 آذر 1391
» پیام های اعتقادی عاشورا 2 »» سه شنبه 07 آذر 1391
» پیام های اعتقادی عاشورا 3 »» سه شنبه 07 آذر 1391
بنر هاي تبليغاتي


آمار کاربران

عضو شويد

نام کاربری :
رمز عبور :

فراموشی رمز عبور؟

عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد
سایر


نظر سنجي
شما برای مقابله با شیطان پرستی چه راهی را پیشنهاد می کنید؟










امتیاز شما به این وبلاگ از 10 کدام گزینه است؟










لینک دوستان
آخرین مطالب ارسال شده

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به ضد شیطان مي باشد.

جدید ترین موزیک های روز



طراح و مترجم قالب

طراح قالب

جدیدترین مطالب روز

فیلم روز

ضد شیطان